Ako postupovať, ak sa rozhodnete tovar zakúpený u nás reklamovať ?
– tovar prinesiete do predajne SNIEŽKA Bratislava, kde bude s vami spísaný reklamačný list a budeme postupovať v zmysle reklamačného poriadku.
– v prípade ak sa rozhodnete tovar zaslať, tovar je potrebné poriadne zabaliť, zaslať kuriérom, poštou a pod. na adresu predajne:
Predajňa farieb SNIEŽKA , PERMAL s.r.o. ,Ivanská cesta 2, 821 04 Bratislava
– tovar neposielajte dobierkou, bude Vám vrátený.
– do balíka nezabudnite priložiť fotokópiu dokladu o zakúpení a reklamačný list.
Pred zaslaním tovaru na reklamáciu nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme, ako postupovať, poprípade napíšte v časti informácie – kontakty dotaz čo si prajete reklamovať.