Ako postupovať, ak sa rozhodnete tovar zakúpený u nás reklamovať ?

– tovar prinesiete do predajne SNIEŽKA Bratislava, kde bude s vami spísaný reklamačný list a budeme postupovať v zmysle reklamačného poriadku.

– v prípade ak sa rozhodnete tovar zaslať, tovar je potrebné poriadne zabaliť, zaslať kuriérom, poštou a pod. na adresu predajne: 

  Predajňa farieb SNIEŽKA , PERMAL s.r.o. ,Ivanská cesta 2, 821 04 Bratislava

– tovar neposielajte dobierkou, bude Vám vrátený.

– do balíka nezabudnite priložiť fotokópiu dokladu o zakúpení a reklamačný list.

Pred zaslaním tovaru na reklamáciu nás neváhajte kontaktovať, radi Vám poradíme, ako postupovať, poprípade napíšte v časti informácie – kontakty dotaz čo si prajete reklamovať.